16 stycznia 2013

[115] Kadr z filmu


od: Angelika
czas podróży: 4 dni

Kadr z filmu - niestety nie wiem jakiego. Podobnie jak nadawczyni pocztówki. Może ktoś wie?


Obiecałam sobie, że nie wylosuję żadnego kolejnego kraju, przynajmniej dopóki nie wrzucę wszystkich pocztówek na bloga, czyli nie nadrobię zaległości. Ale to jest straszny ból, oglądać temat na forum "Co ci dziś przyniósł listonosz" i mając w perspektywnie taki odległy termin to napisania w tym temacie :< A w grudniu kupiłam ponad 100 kartek do wysłania! Poza tym cena znaczków to już osobny temat... Ale mam zaliczenia, kolokwia, za chwilę egzaminy. To jest najlepszy czas na nadrabianie wszystkich zaległości. W końcu przecież jest tyyyyyle rzeczy do zrobienia, by się nie uczyć :) żeby mi się chciało, tak jak mi się nie chce. Mam tydzień wolny od pracy, może jakim pracowała, czyli mniej czasu była w domu, to bym się lepiej zorganizowała... Miłego wieczoru!

1 komentarz:

Cleo-inspire pisze...

Hahah...to zawsze jest problem. Mi wystarczy, że wejdę w galerię na PC i już jakis diablik podpowiada mi - losuj !!! Ciezka jest ta walka ;)

Co do pocztówki, nie mam pojecia z jakiego filmu jest, ale podoba mi się :)