21 września 2010

[45] Dance of flaming passion



Oficjalna Rosja od Natalii. Do pocztówek ukazujących malarstwo nie byłam jakoś specjalnie pozytywnie nastawiona, ale ta niewątpliwie... zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Ile tu uczuć, ile emocji, ile pasji!
No i taniec.
Pamiętam jak parkiet był dla mnie jak drugi dom. Jak muzyka rumby koiła mą duszę. Pamiętam jak spełniały się moje marzenia i z łatwością przyswajałam coraz to trudniejsze kroki. Pamiętam jak uwielbiałam mocne akcenty w tangu, ruchy bioder w sambie brazylijskiej i to uczucie zmęczenia, które jednocześnie dawało tyle sił. Pamiętam pasję, która wypełniała całą mnie i nie pozwoliła poddawać się w kryzysowych chwilach. Tęsknię nawet za walcem, z którego nigdy nie byłam zadowolona. Tęsknię za Krzyśkiem, który partnerował mi tak dobrze i dzielnie, że każdy trening był niesamowicie wyjątkowy.
Brak możliwości, brak czasu, tylko tęsknota i wspomnienia.

1 komentarz:

Beata pisze...

Piękna kartka!