03 marca 2012

[76] Dziewczynka w okularach



od: Tirza
czas podróży: 4 dni

Przebywanie z dziećmi sprawia mi ogromną frajdę. Słuchanie ich mądrości, patrzenie jak radzą sobie w sytuacjach dla nich kryzysowych, jak potrafią współdziałać ze sobą bez charakterystycznego dla dorosłych dystansu. Jak bawią się ze sobą bez uprzedzeń, jak witają się ze mną na praktykach "ciociaaa!!! przyszłaś w końcu!", i żegnają "to do zobaczenia jutro!", jak opowiadają bez skrępowania "ciocia, a ja mam dziś nowe majtki!" i dzielą się ze mną na ucho najważniejszymi tajemnicami dnia codziennego, typu "ciocia, a wiesz, że wczoraj na obiad był rosołek?".

Przeraża mnie tylko pędzenie dzieciństwa w złym kierunku; jest tak duża różnica pomiędzy przedszkolakami a dziećmi w klasach 1-3, a przecież to kwestia niewielkiego odstępu czasu...

Przepiękna kartka, zakochałam się w niej od pierwszego momentu!

2 komentarze:

szauuu pisze...

Też uwielbiam dzieci, niesamowite jest to, jak chłoną wiedzę i jak postrzegają świat:)
A kartka przegenialna!

Cleo-inspire pisze...

Co za słodziak! :)