06 maja 2012

[92] Najlepszy przyjaciel człowieka


od: Caroline

czas podróży: 4 dni


Nigdy nie byłam miłośniczką psów, wręcz te błąkające się po ulicy zawsze wzbudzały we mnie jakiś tam niepokój. Do czasu. Do czasu aż moja siostra nie przyprowadziła do domu malutkiej, blondwłosej kuleczki, zawiniętej w ręcznik. Nie od razu się do niej przekonałam; na początku w domu było dość kontrowersyjnie: a to dywan mokry, a to nie ma kto z nią wyjść, a to szczeka, a to sierść wychodzi...

Teraz wiem, że to nasz domownik i żaden z członków mojej rodziny nie wyobraża sobie domu bez niej. Nela jest cudowna, jest bardzo mądrym psem i ma się wrażenie, że rozumie wszystko co się do niej mówi. Szybko nauczyła się, że w domu nie wolno jej się załatwiać. Z wyjściami na spacer nie ma problemu żadnego, szczeka tylko, gdy czegoś chce, a sierść? Przecież jest odkurzacz :)

Najbardziej to chyba uwielbiam w niej to, że gdy wyjdę do sklepu na 5 min i wrócę, to cieszy się jakby mnie nie widziała rok :))) Za każdym razem wchodzenie do domu to przechodzenie przez ten etap: ogonem macha tak mocno, że w mig odgania wszystkie problemy i smutki.


To jest mój pies, to mój przyjaciel, to moja Nela.


2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Skąd Ty dostajesz te pocztówki? Też bym zaczęła, tylko nie wiem jak?

laaraine pisze...

postcrossing.com, to ogólnoświatowa wymiana pocztówek :) Ja wysyłam do ludzi z całego świata, a ludzie z całego świata wysyłają do mnie - stąd mój blog, w którym umieszczam otrzymane już kartki :)

postcrossing-forum.pl - polskie forum postcrosserów, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, polecam :)