18 listopada 2012

[110] Hamburg


od: Britta
czas podróży: 9 dni

Jakiś czas temu pisałam, że Niemcy są mi bliższe niż kiedykolwiek. Byłam w Hamburgu dwa tygodnie temu - jechałam tam ze średnim nastawieniem, głównie z jednego ważnego powodu. Wyjechałam z głową pełną wrażeń i zapamiętanych widoków. To miasto jest piękne, czyste, ludzie są piękni, mili, w większości uśmiechnięci. W mieście nie ma żadnych barier, czy to językowych, czy orientacyjnych, rasowych, religijnych... Ludzie są uprzejmi, każdy dla każdego. Jeśli potrzebujesz pomocy to wręcz nie musisz pytać, oni sami się zapytają.

Do tego miasto piękne, widoki cudne, pocztówka nie oddaje nawet części tego, co ja widziałam. Przed wyjazdem nie wyobrażałam sobie mieszkać w innym kraju niż w Polsce.
A teraz, mimo że nie znam języka niemieckiego to... czemu nie?

2 komentarze:

Petitek79 pisze...

Aż się nie chce wierzyć co opisujesz o tym mieście. Nie chodzi o sam Hamburg, ale że w ogóle są takie miłe miejsca.

Cleo-inspire pisze...

Inny standard życia, przede wszystkim.